gyors alkatrész keresés

ÁSZF



A távollevők között kötött szerződést általános szerződési feltételeinkben olvashatja el. A megrendelés menetét pedig GYIK menüpontunkban olvashatja el. Internetes üzletünkben elektronikus úton a legpraktikusabb vásárolni. Telefonon, e-mailen, levélben leadott rendeléseket is elfogadunk (szükséges: márka, pontos modell, alkatrészszám stb.; szállítási-számlázási név, cím, mobiltelefonszám).  A vásárlás kizárólag postai utánvéttel történik, így személyes átvételre lehetőség nincs! A shopban mindenki vásárolhat, aki elfogadja jelen üzletszabályzatot és magára nézve azt kötelező jellegűnek veszi. A webáruházon található árak bruttó árak, vagyis az ÁFÁ-t tartalmazzák. A weboldalakon leadott rendelés nem minősül írásban kötött szerződésnek! A szerződés nincs kötve semmilyen-féle magatartási kódexhez. A megrendelés kizárólag magyar nyelven történik, néhány termék adatlapon előfordulhat német, vagy angol nyelvű szöveg. A rendelések visszakereshetőek az rendszerünkben, még ha a teljesítés meg is történt. Esetleges készlethiányok esetén nem köteles biztosítani a shop tulajdonosa az utánpótlást, drágább beszerzés esetén fenntartjuk az árváltozás jogát, valamint a termékhez csatolt fotók néha eltérhetnek a valóságtól. Egyes alkatrészeknél előfordulhat, hogy a beszerzési ideje több időt vehet igénybe, akár 1-2 hónapot is. Érték és beszerzési idő függvényében előleget és írásbeli szerződést kérhetünk be a termék rendelésének elindításához, ezt az ügyfélszolgálatos munkatársunk határozza meg. Az előleg maximum beérkezési ideje 15 nap, ellenkező esetben a rendelést véglegesen töröljük rendszerünkből. Természetesen ezek a feltételek nem vonatoznak a raktáron (azonnal szállítható) lévő termékeinkre. A webáruházban leadott rendeléseknél az akciók és kedvezmények nem vonhatóak össze.



Áruátvétele és a szállítási költség:



A webáruházban vásárolt termékek házhoz szállítása a MPL futárszolgálat (Magyar Posta) útján, utánvétellel történik. A becsomagolt termék várható kézbesítési ideje: 17.00-ig (pénteken 15.00-ig) leadott rendelés esetén a tárgynapot követő második munkanapon lesz kézbesítve. A csomag sikertelen kézbesítése esetén még egyszer megkísérli az MPL futárszolgálat a csomag átadását. A második sikertelen kézbesítés esetén a csomagját 10 napig átveheti az Önhöz tartozó postai hivatalban. A szállítás pontossága általunk nem befolyásolható külső körülménytől is függ (pl. az időjárás, közlekedési akadályok stb.) így garanciát nem vállalhatunk arra, hogy a rendelést a megadott időn belül minden alkalommal teljesíteni tudjuk. Az áru ellenértékének kifizetése, és szállítási díj az MPL futárszolgálatnak (Magyar Posta) kizárólag készpénzben történik. A szállítás kizárólag Magyarország területén történik, és kizárólag magyar pénznemben (Ft) történik a fizetés.

 

Postai szállítási táblázat:

17.00-ig leadott rendelés Hétfő ↓
Csomag kézbesítése Szerda


17.00-ig leadott rendelés Kedd ↓
Csomag kézbesítése Csütörtök


17.00-ig leadott rendelés Szerda ↓
Csomag kézbesítése Péntek


17.00-ig leadott rendelés Csütörtök ↓
Csomag kézbesítése Hétfő


15.00-ig leadott rendelés Péntek ↓
Csomag kézbesítése Kedd


Egész napon leadott rendelés Szombat ↓
Csomag kézbesítése Szerda


Egész napon leadott rendelés Vasárnap ↓
Csomag kézbesítése Szerda

 

 

Szállítási költség: bruttó 1290 Ft

Ingyenes szállítás bruttó 30.000 Ft vásárlás felett

A vásárlás kizárólag Postai utánvétellel (MPL) történik, így személyes átvételre lehetőség nincs!

 

Csomagkövetés: vásárlóink nyomon tudják követni a csomagjaikat a Magyar Posta nyomkövetés menüpontjában. Ezen a felületen megtekinthető a csomag helyének jelenlegi állapota, a csomagszám megadása után. Az Ön csomagszámát a második visszaigazoló levelünkben kapja, miután becsomagoltuk Önnek a termék(ek)et. Példa a csomagszámra: PBGQ5813773210013950003280. A csomagszámot úgy kapja meg ha csak az első 13 karaktert gépeli be a nyomkövetésbe (a posta rendszerében a következö munkanap látja a csomag információt).

A Magyar Posta nyomkövetés internetes elehetősége: posta.hu/ugyfelszolgalat/nyomkovetes
 
Garancia:

Amennyiben az átvett árucikk hibás, hiányos, vagy a szállítás során megsérült, azt díjmentesen kicseréljük. Amennyiben erre bármely okból nincs lehetőség, a kifizetett vételárat visszafizetjük. Az eladó további szavatossági és jótállási felelősségére a Ptk.-ban és a 151/2003 (IX. 22.) Kormányrendeletben foglaltak az irányadóak. A termék visszaküldése előtt vegye fel velünk a kapcsolatot a kapcsolat menüpontban található űrlapunk segítségével vagy az ott található e-mail címen. Reklamációs ügyintézés az eladó és az ügyfél között: Az ügyfél hibás készüléket a garanciális ügyem kivizsgálása érdekében az eladó kérésére átadja, és tudomásul veszi, hogy garanciális követelését az eladó egy elismert szakszerviz segítségével fogja eldönteni. A hibás termék kézhezvétele után cégünk a cserét vagy javítást 15 napon belül köteles elvégezni. Amennyiben a hibás készülék javítása a reklamált alkatrész segítségével lehetséges, abban az esetben a javítási munkadíjat a szerviz részére az ügyfél megfizeti. Jogos reklamáció esetén kicseréljük a terméket, vagy a teljes vételárat visszautaljuk az ügyfél bankszámlaszámára az eladó által kiállított számla alapján. Amennyiben nem rendelkezik bankszámlával, úgy csekken térítjük vissza az összeget. A reklamáció ügyintézése az ügyfél által megadott elérhetőségek valamelyikén bonyolódik le.

 

Elállási jog:

Önnek 14 napon belül joga van indokolás nélkül elállni e szerződéstől. Megrendelése kapcsán a 45/2014. (II. 26.) kormányrendelet  a távollevők között kötött szerződésekről  rögzítetteknek megfelelően élhet a 'Vásárló' elállási jogával. Az 'Eladó' köteles a 'Vásárló' által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő 15 napon belül visszatéríteni. Alapesetben banki utalással térítjük vissza az összeget, amennyiben nem rendelkezik bankszámlával, úgy csekken oldjuk meg. A visszatérítés során keletkezett többletköltségek Önt nem terhelik (pl. egyéb banki költsége, csekk feladási díj stb.). A 'Vásárló' viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket (postai visszküldés). Az 'Értékesítő' követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését. A visszatérítést mindaddig visszatarthatjuk, amíg vissza nem kaptuk az árukat, vagy Ön bizonyítékot nem szolgáltatott arra vonatkozóan, hogy azokat visszaküldte: a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni. Ön köteles az árukat indokolatlan késedelem nélkül, de a szerződéstől való elállására vonatkozó értesítés számunkra történő megküldésétől számított 14 napnál semmiféleképpen sem később visszaküldeni. Ön akkor tartja be a határidőt, ha a 14 napos időszak letelte előtt visszaküldi az árukat.

 

Online vitarendezési platform:

Online vásárlás esetén felmerülő viták rendezésére az Európai Bizottság létrehozott platformot (OS). Az online vitarendezési platform célja, hogy elősegítse majd az online vásárlásból eredő jogviták bírósági eljáráson kívüli rendezését. Az OS-Plattform ezen a linken érhető el: https://ec.europa.eu/consumers/odr

 

Megrendelés korlátozás:

 

Amennyiben a vásárló nem veszi át a csomagot, visszautasítja vagy részére a kézbesítés neki felróható okból adódóan nem lehetséges, az vállalkozásunkat megkárosítja. Ennek okán a továbbiakban nem áll módunkban kiszolgálni az adott személyt / céget, amíg meg nem téríti az okozott veszteséget (pl. szállítási díj oda-vissza út, kezelés költség). Ez esetben egyéb rendelkezések is megszabhatóak, mint pl előleg befizetése, teljese vételár előreutalása stb. Kivételt képez az elállási jog. Megrendelés korlátozás alá eshet még obszcén, trágár, fenyegetőző viselkedés is.


Adatvédelem:

 

Az Adatkezelési tájékoztató itt olvasható el.

 



Szerzői jogok:


A webáruházon közzé tett cikkek, írások, fotók, egyéb szerzői művek, nem tehetőek közzé a nyilvánosság felé. {Szjt. 36 § (2)} Ez a nyilatkozat a szerzői jogról szóló 1999. évi LXXVI. törvény 36. § (2) részben foglaltak szerint tiltó nyilatkozatnak felel meg.

 

Impresszum:


Cégnév: Fehér Zsolt E.V.
Kapcsolattartó: Fehér Zsolt
Székhely cím : 1106 Budapest Gépmadár utca 3. X/61.
Nem itt van a raktárunk, ez iroda. A termékekéket MPL futárszolgálat (Magyar Posta) útján kézbesítjük.
A vásárlás kizárólag utánvétellel történik, így személyes átvételre lehetőség nincs!

Adószám: 60450119-2-42
EU Adószám: HU60450119
Egyéni vállalkozói nyilvántartási szám : EV-20876969
Bejegyezte: Budapest Fővárosi 10 kerületi Önkormányzat Jegyzője
Engedély: TEÁOR 4791.02 Internetes kereskedelem
Adatkezelés nyilvántartási szám: NAIH-60682/2012.
Számlaszám: Raiffeisen BANK: 12011409-01391832-00100006
Bankon belüli rövidített Ft számlaszám: 1140-A08E8-001
IBAN Szám: HU28 1201 1409 0139 1832 0010 0006
SWIFT kód: UBRTHUHB

 

Tárhely szolgáltató:

 

Tárhely szolgáltató további adatai: seobazis.info/kapcsolat

 

 



Tárhely szolgáltató:

 

Tárhely szolgáltató további adatai: seobazis.info/kapcsolat

 

 

 

Szállítás

Szállítás

Kedvező árak és gyors postai házhoz szállítás.

tovább
Online Help

Online Help

Nem talál egy alkatrészt? Mi szívesen segítünk!

tovább
Alkatrész választék

Alkatrészek

Webáruházunkban háztartási gép alkatrészek és tartozékok.

tovább
 

Általános Szerződési Feltételek

Háztartási gép és szórakoztató elektronikai alkatrészek-kiegészítők!

Széles választékunk egyedülálló, gyári és utángyártott tartozékok és alkatrészek!

Pár nap és Önnél a megfelelő tartozék-alkatrész.

Üdvözlettel:
Fehér Zsolt
shopX Webáruház-lánc